Warning: strftime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 252

Warning: strtotime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 265

Warning: strftime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 252

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php:252) in /tmp/tpl-lightweight-header-847d95f8bd360b3bd0138ecd451a67e5.php-stage2 on line 4

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php:252) in /tmp/tpl-lightweight-header-847d95f8bd360b3bd0138ecd451a67e5.php-stage2 on line 6
Vrij breed in de teendoos
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Posted by sweet 
February 08, 2018 06:44AM
Pasvorm: op ware grootte. Topo Athletic bouwt zijn schoenen met een ruime teen en een grijphaak.
Voel: een comfortabele schoen die niet zo agressief aanvoelt als de meeste trailrunners.
Algemeen: de Hydroventure is een lichtgewicht voor een trailschoen. Het loopvlak Nike Air Max 97 Mens is niet te agressief, waardoor het een geweldige hybride van stad tot trail is. Degenen die op zoek zijn naar één paar om overal naartoe te gaan, moeten deze bekijken.

Pasvorm: op ware grootte met voldoende extra ruimte voor de tenen om te ademen. Ik heb een heel normale voet, maar ik kan me voorstellen dat deze een verscheidenheid aan vormen zou kunnen bevatten.
Voel: de Endurus TR voelde solide en stabiel recht uit de vleermuis en ik ondervond geen enkele beweging in de schoen.
Algemeen: de Endurus is een ongelooflijk goed afgeronde sleepschoen. Het heeft Nike Air Max 2014 Homme een stevige Vibram-zool met loopvlak dat alle soorten grond vastpakt, een ademend bovenwerk van mesh om de voeten droog te houden en een neus voor onvermijdelijke stompen. Ik kan niet echt uitleggen waarom, maar deze schoenen voelden gewoon betrouwbaar aan.

Pasvorm: deze passen qua maat, maar zijn erg knus vanwege de Nike Air Max Command Homme burrito-vormige tong. Zeker de moeite van het proberen waard om er zeker van te zijn dat het bij je voet past.
Voel: de Mutant is een agressieve trailrunner en dat voelt echt aan.
Algemeen: Het eerste wat mij opviel was hoe plakkerig het rubber in de buitenzool was; het was hoorbaar terwijl ik rondliep in mijn keuken. Onnodig te zeggen dat het goed over rotsen en andere oppervlakken kroop. Ik realiseerde me snel dat elk detail over de schoen ontworpen is om tegen een stootje te slaan. Dit is misschien niet een voor Nike Free 5.0 Mujer de casual trail runner, maar ik zou het vertrouwen op een top boven de treeline.

Pasvorm: Vrij breed in de teendoos, wat zorgt voor een goede hoeveelheid teensplay.
Voel: dit is ongeveer zo dichtbij als je het gevoel van een wegschoen in een trailschoen kunt krijgen. Geweldig minimalistisch gevoel terwijl het nog steeds veel ondersteuning biedt.
Algemeen: geweldige looks en even geweldige prestaties. De rubbercompound van Michelin op de zool zorgde voor grip op een groot aantal oppervlakken en de zachte EVA-tussenzool die elke hobbel en sleur bevatte die op Adidas Eqt Support Adv Mujer mijn weg kwam.
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **     **  **     **  ********  **     ** 
 ***   ***  **     **  **     **  **        **     ** 
 **** ****  **     **  **     **  **        **     ** 
 **     **  **     **   **   **   **        **     ** 
 **     **  **     **    ** **    **        **     ** 
 **     **  **     **     ***     ********  **     **