Welcome! » Log In » Create A New Profile

Voor de korte afstanden

Posted by sweet 
Voor de korte afstanden
February 08, 2018 06:19AM
Pasvorm: Ruim, maar toch ondersteunend. De dik gevoerde tong is zeer comfortabel. Heeft echter een beetje meer boog nodig.
Voel: dit is geen snelle schoen. Het voelt meer als een schoen die je kortere jogs en casual runs zou aantrekken.
Algemeen: ik wil dit een "casual" hardloopschoen Nike Air Max 2017 Herren noemen. Misschien zelfs een hardloopschoen voor 'lifestyle'. Het ziet er niet de beste uit, maar het is comfortabel en meer dan geschikt voor mijn Nike Air Max Thea Womens onregelmatige runs.

Pasvorm: Op ware grootte met een ruime neusendoos. De hiel voelt goed aan met Adidas NMD Womens extra vulling rond de enkel.
Voel: een zeer luchtige schoen; voelt veel lichter aan dan zijn build van 10,8 ounce. De schuimbasis biedt niet alleen voor de hand liggende demping op de weg, maar ook een verrassende hoeveelheid tractie.
Over het algemeen: met mijn dagelijkse gemiddelde van iets minder dan 5 km levert deze schoen meer dan ik waarschijnlijk nodig heb. De hoeveelheid comfort en stabiliteit die deze schoenen bieden, maakt het echter gemakkelijk om aan het overschot toe te geven.

Fit: een stijve, maar niet al te constrictieve constructie. Een goede vetersluiting zorgt voor een www.gerdkramer.de goede pasvorm rond de voetboog.
Voel: Licht onder de voet, maar ik had niet het gevoel dat de schoen genoeg had van een basis bij de hiel. Hun mesh-geweven bovenwerk was extreem ademend, maar hield mijn voeten droog tijdens een regenbui in de vroege ochtend.
Algemeen: een comfortabele en lichte schoen om in te wandelen, de Cloudflow voelde zich een beetje ongemakkelijk toen het tempo toenam. Ik merkte dat ik bewust een beetje langzamer bochten nam en een brede pas ontweken bij het afdalen. Voor de korte afstanden waarvoor ik ze nodig heb, ben ik nog steeds bereid om hun tekortkomingen over het hoofd te zien.

Pasvorm: vrij strak rond de bovenkant van mijn voet. Niet dat ze zich ongemakkelijk voelden; Ik denk gewoon dat ze een beetje ruimer kunnen zijn.
Voel: de hele zool, van mijn tenen tot mijn hiel, voelde aan als een van Nike Air Max 2017 Homme die squishy stressballen. Bouncy en zacht, maar toch stevig.
Algemeen: net als de Clifton 3 van Hoka One One heeft de DynaFlyte een mooie veerkracht, waardoor een sensatie van cruise-control ontstaat. Dit zijn geweldige schoenen voor langere runs, maar ze zullen waarschijnlijk geen snelheidsrecords breken.
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **    **  ********   **      **        ** 
 **     **   **  **   **     **  **  **  **        ** 
 **     **    ****    **     **  **  **  **        ** 
 *********     **     **     **  **  **  **        ** 
 **     **     **     **     **  **  **  **  **    ** 
 **     **     **     **     **  **  **  **  **    **