Welcome! » Log In » Create A New Profile

zeggen dat hij niet veel World Cup Argentinië shirts

Posted by lahahag26 
zeggen dat hij niet veel World Cup Argentinië shirts
December 23, 2017 03:28AM
Manchester United ster Phil - Neville wees erop dat Manchester United, zonder Pogba, minder creatief aanvalt, en hij gelooft ook dat het gebruik van Lukaku door Jose Mourinho enigszins over, sprak over Makhta Tara in Manchester United Phil Neville ziet de gek niets doen, want dat is de wreedheid van het profvoetbal.

Dit seizoen, toen Pogba speelde, is het winstarief van Manchester United vaak erg hoog, maar het team scoorde ook meer doelpunten, maar wanneer de Fransen niet kunnen spelen, is de gevechtsdoeltreffendheid van Manchester United veel gedaald. In dit verband zei Phil - Neville: "Als ik geen optredens zie gespeeld door Pogba, kan Manchester United vaak niet omslachtig spelen in de 3-ball of 4-bal, ze werden een civiel team Pugar, de leider van Manchester United, maakt Manchester United nog spectaculairder en kan goed aansluiten bij aanvallende aanvallers, waaronder Lukaku, Lingar, Mashal en Rashford.

"Als een vooruit, met de hulp van Pogba, kun je meer vonken laten bloeien, maar wanneer de afwezigheid van Pogba, is het offensief van Manchester United heel gemakkelijk te voorspellen, dus onvoorspelbaar Pogba Seks is erg belangrijk voor de huidige Manchester United. "

Phil Neville zei ook Griekenland shirts dat Pogba Lukaku ook op het veld kan helpen. "Lukaku speelt graag met Pogba en het probleem dat Lukaku momenteel teistert, is dat hij te veel moet spelen Competitie, vanuit een wetenschappelijk oogpunt, Mourinho over zijn gebruik, Spanje shirts en te afhankelijk van Lukaku. Voor Lukaku zal ik meevoelen, want ongeacht hoe laat hij scoort, zal worden bekritiseerd. Hij kan in het seizoen 25 of meer scoren, maar hij krijgt niet veel Real Madrid shirts lof. "Naar mijn mening, toen het doel niet werd gevierd, is dit de stem van kritiek op de woede, ik kan hem begrijpen, ik hoop dat hij De toekomst van het spel kan genieten van de vreugde van het scoren, want dat is het mooiste moment van de voetbalwereld. "

Makhtari was in goede vorm voor de start van het seizoen, maar in een tijd waarin de staat slechter wordt, werd hij ontslagen door Mussina en als het gaat om Armeniërs, schreef Phil Neville dat "Mourinho Makhita behandelde Goede manier, veel kritiek gekregen, maar toen hij speelde toen hij zich in het algemeen echt gedroeg, kan ik alleen maar zeggen dat hij niet veel geluk heeft, maar hij heeft ook geluk, want hij speelt nog steeds voor Manchester United tijdens Ferguson-coaching Als ik niet goed presteer, dan zit het niet in Engeland shirts het team van Manchester United. Als je de kracht niet laat zien, dan gebruikt de coach je niet of niet om je contract te verlengen, dit is niet normaal, dit is niet Mourinho Jij, dit is profvoetbal. "
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **     **  ********   ********   **     ** 
 **     **  **     **  **     **  ********   ** *** ** 
 **     **   **   **   **     **  **         **     ** 
 **     **    ** **    **     **  **         **     ** 
  *******      ***     ********   **         **     **