Welcome! » Log In » Create A New Profile

galning i Mu hjälpa laget Argentina tröja

Posted by lahaham26 
galning i Mu hjälpa laget Argentina tröja
December 19, 2017 05:33AM
Liverpool fotbollslegenden Jamie Carragher i Sky Sports show och påpekade att om starten av förra säsongen Chelsea sparken innan nästa Carragher, då skulle det vara ett stort misstag, menar Terry att orsaken till ringen sanna mästare Chelsea den här säsongen är Manchester City för För stark.

I Carragher anser även Chelsea är för närvarande 14 poäng bakom ledarna Manchester City, men Conti bör inte vara klass, "Jag sa en gång innan säsongen, nästa säsong om Conti bo på Chelsea, då jag kommer att vara mycket förvånad, eftersom han inte är rädd för att låta klubben veta sitt missnöje med sommar värvningar av Chelsea har gått igenom en coachning förändring för att lyckas, men enligt VM Argentina MESSI tröja min mening, om Conti Chelsea nästa säsong inte längre fungera som coach, då Portugal tröja blir det De gjorde ett misstag. Jag tror Conti är en väldigt bra tränare, jag tror den här säsongen, du kan inte matcha Chelsea och Manchester City, det är mer konstigt. "

Nästa Carragher förklarar: "I en normal säsong, Chelsea kommer förmodligen som 3,4 poäng bakom Manchester United som topplag bakom Conti för Diego - Costa bearbetning, liksom säsongen för David - Louis gjorde inte något fel med honom. Han var en toppchef och jag skulle gärna se att han Argentina tröja fortsatte att tränare Chelsea, men jag skulle bli förvånad om han satt i den positionen för säsongen.

Tidigare Abu på coaching förändring har alltid varit mycket stark, Ancelotti var säsongen 2009-10 Chelsea vann Premier Ryssland tröja League och FA-cupen dubbel vinnare, men när dåliga resultat av Blues, Abu avgörande förändring människor. På samma sätt, för detta tränare Jose Mourinho, Abu heller aldrig tveka, en galning i Mu hjälpa laget får två Premier League-titlar, två muslimer att få Premier League titeln, men ändå klassen. Nu är Contis lag svårt att framgångsrikt försvara, när Blues i Champions League är fel, Abu-sparkade Conti är möjligt, därför är Carraghers bedömning meningsfull.

Chelsea vann åtta av de senaste 10 Premier League-matcherna, men de är fortfarande 14 poäng bakom Manchester City. Terry påpekade att han var mycket imponerad av Contis träningsmetoder, som han trodde hjälpte Blues-spelare att maximera sin potential. "Hans träning var väldigt svår. Jämfört med Mourinho uppfyllde Contis fysiska krav Högre och mer löpande träning, det här är naturligtvis normalt för en italiensk tränare. När du spenderar 45 minuter till 1 timmars forskningstaktik kan du få helgkörningen, du kommer inte att ha något emot sådana saker.

"Om du inte vinner, kan spelarna kanske tro att det är för att vi spenderade för mycket tid på att studera taktik eller annan träning, men Conte kan enkelt behärska balansen i hans träning, spelarna njuter av, Detta var en fördel för oss förra säsongen, och orsaken till denna årstids besvikelse är att Manchester City är för stark. "
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  **   **   **     **  **     **   **  **      **    
   ** **    **     **  **     **    ****       **    
    ***     **     **  **     **     **        **    
   ** **    **     **  **     **     **        **    
  **   **   **     **  **     **     **        **    
 **     **  ********    *******      **        **