Welcome! » Log In » Create A New Profile

concentreren op belangrijke doelen

Posted by xiaoxiangyu 
concentreren op belangrijke doelen
May 16, 2018 07:54AM
Afgelopen januari had Serena Burla zoveel moeite met haar rechterhamstring dat ze even overwoog niet de Houston Half Marathon te beginnen die diende als de Nationale Kampioenschappen van 2010 USA. De hamstring was chronisch pijnlijk geweest, maar toen Burla opwarmde voor de race in Houston, werd het strakker en werd het zo pijnlijk dat haar coach suggereerde dat ze de Nike Air Max 2017 Mujer race niet zou starten. Maar Burla besloot om het uit te doven en verbluffend, eindigde als tweede op Shalane Flanagan in een persoonlijk record met meer dan een minuut in 1:10:08.
In opvallend contrast, iets meer dan een maand later, was Burla in New York City in de strijd van haar leven. Al snel na de race in Houston had Burla de diagnose synoviaal sarcoom gekregen, een kanker die zacht weefsel aanvalt. In haar geval hadden artsen van het Memorial Sloan Kettering Cancer Center in New York ontdekt dat een kankergezwel zich aan haar rechterhamstring had gehecht. De tumor en een deel van haar hamstring Adidas Nmd Homme zouden moeten worden verwijderd.

De spier zou nooit terug groeien en haar artsen waren niet optimistisch dat ze haar loopbaan kon hervatten, die op dat moment niet precies de eerste prioriteit was. Eerlijk gezegd, zei Burla, nu Nike Air Zoom Pegasus 32 Femme 28, mijn grootste zorg was gewoon weer kunnen lopen en in staat zijn om Boyd te achtervolgen rond het park. Ik wist toen nog niet of ik hem zou kunnen bijhouden. Boyd is haar twee jaar oude zoon.

Gelukkig verloor Burla haar been niet tijdens de operatie en in maart kreeg ze eindelijk goed nieuws toen haar oncologen bij Sloan Kettering zeiden dat haar kanker niet was uitgebroed en dat ze geen straling, chemotherapie of een andere operatie nodig had. Een maand later begon Burla opnieuw met trainen.

Twee maanden later keerde ze terug naar het racen en het meest verbluffende van alles: in november reed de Team Mizuno-ster haar eerste marathon op de New York City Marathon en eindigde ze als tweede in 1937 (overall van de vierde Amerikaanse vrouw) in 2:37:06. Burla had de race in New York City gekozen vanwege haar marathondebuut,Nike Internationalist Femme deels omdat ze in de winter en de lente zoveel pijnlijke tijd had doorgebracht in Sloan Kettering en: "Het leek erop dat New York rond zou lopen.

Burla studeerde in 2005 af aan de University of Missouri met de Amerikaanse referenties en een diploma in de ontwikkeling en het onderwijs van kinderen. Ze vestigde zich in Forest Park, een voorstad van St. Louis, met haar man Adam, een voormalige kogelstoter uit Missouri. Maar haar post-collegiale loopbaancarrière nam nooit echt af totdat ze Dr. Isaya Okwiya, een inwoner van Kenia en huisarts, ontmoette, die een elitegroep vrouwen in de buitenwijken van Washington coacht.

Zie ongezien, Okwiya overtuigde Burla ervan te vluchten voor zijn team, (Team Riadha) en een partnerschap was geboren. Onder Okwiya's voogdij vorderde Burla geleidelijk, won verschillende low-key races en eindigde zo hoog als een derde in de Amerikaanse nationale kampioenschappen voor de halve marathon van 2008. Toch was ze nauwelijks een tikje op het nationale toneel.

Opgegroeid in een hardloopfamilie in Washua, Wisconsin, waar haar vader een legendarische middelbare schoolcoach is, heeft hardlopen altijd deel uitgemaakt van het DNA van Burla.

Omdat ik een klein meisje was, heb ik er altijd van gehouden om te rennen, zegt Burla. Maar na de universiteit verloor ik de focus. Toen ontmoette ik Isaya en gaf me richting en het vermogen me te concentreren op belangrijke doelen. Vanaf het begin zei hij dat mijn doel was de marathon en de Olympische marathonproeven van 2012.

Dat is het nog steeds. Na hersteld te zijn van de NYC Marathon, zal Burla waarschijnlijk op 30 januari terugkeren naar Houston voor de VS Halve Marathon Kampioenschappen, wat toevallig de site zal zijn van de Amerikaanse Olympische Marathon Trials in 2012.

Ik ben maar een normale moeder, zegt Burla, die net zo toevallig rent. Ik had nooit gedacht dat ik een professionele hardloper zou zijn of zoiets. Soms zie ik tijdens races rassen die ik al gehoord en gelezen heb en dan beseffen dat ze op veel verschillende manieren op mij lijken.

Niemand is net als Serena Burla. Geen enkele loper van wereldklasse heeft doorgemaakt wat ze heeft moeten doorstaan ??en is aan de andere kant sterker, mentaal harder en zelfs meer toegewijd geworden.

Op dit moment suggereert niemand dat de elfachtige 5 1 "" Burla favoriet is om het team van 2012 te maken, maar niemand telt haar ook niet mee. Niet na wat ze heeft meegemaakt.
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **   *******   ********   *******         ** 
 ***   ***  **     **  **        **     **        ** 
 **** ****         **  **        **               ** 
 ** *** **   *******   ******    ********         ** 
 **     **         **  **        **     **  **    ** 
 **     **  **     **  **        **     **  **    **