Welcome! » Log In » Create A New Profile

drie kort zijn en de grond niet bereiken

Posted by Labi1995 
drie kort zijn en de grond niet bereiken
May 15, 2018 01:42AM
Winters waar ik woon, kunnen moeilijk zijn, maar mijn minachting voor de loopband houdt me over het algemeen buiten, tenzij de omstandigheden echt slecht worden. Deze winter begon tamelijk zacht hier in New Hampshire. We hadden het Nike Air Max Thea Mujer koud, maar begin januari niet veel sneeuw en ik kon voor de meeste van mijn runs road-schoenen gebruiken. Trottoirs begonnen in januari wat te ijskoud te worden, en we hadden een paar lichte sneeuwstormen, waardoor het buiten lopen op de weg een beetje meer een uitdaging was. En de afgelopen paar weken zijn we gehamerd door meerdere stormen en wegen en trottoirs in de buurt van mijn huis zijn nu vrijwel onbegaanbaar.
Voor het grootste Nike Air Max 90 Femmedeel kan ik langskomen met een paar goede gesleepte sleepschoenen voor de meeste winteromstandigheden. Ze hanteren knapperig ijs goed en diepere sneeuw betekent over het algemeen dat ik liever sneeuwschoen doe dan ren tenzij de trottoirs zijn leeggemaakt (wegen in de buurt van mijn huis zijn te gevaarlijk als ze worden begrensd door grote sneeuwbanken). Er zijn echter tijden dat de wegen / trottoirs bedekt zijn met glad ijs en / of een dunne laag sneeuw Nike Air Vapormax Mujer en het toevoegen van wat extra tractie nuttig is (bijv. Wanneer mijn straat eruit ziet als de foto hieronder vanochtend ...). Over de afgelopen twee winters heb ik drie verschillende looptractieapparaten uitgeprobeerd: stabilisatoren, Kahtoola Nanospikes en YakTrax-schoenplaten. Niemand is perfect, maar ze doen het werk in een mum van tijd. Ik dacht dat ik wat gedachten over de voor-Nike Air Max 95 Womens en nadelen van elk deel zou delen om je te helpen bij het maken van een aankoopbeslissing als je een tractie-apparaat nodig hebt voor je winterritten.
Ik wil beginnen met te zeggen dat alle 3 de apparaten goede tractie bieden op lichte sneeuw en ijs, en dus doen ze in die zin allemaal het werk waarvoor ze zijn gebouwd. Verwacht echter niet dat ze een vervanging zijn voor sneeuwschoenen in diepere sneeuw omdat de metalen spikes / nokken op alle drie kort zijn en de grond niet bereiken op diepere sneeuw die door de voeten is ingepakt. Stabilizers zijn gemaakt Nike Air Huarache Femme in Maine (VS) door een bedrijf genaamd STABIL. Ik begin met hen omdat ik het gevoel heb dat ze de beste "beet" hebben geleverd op het ijs van de drie apparaten in deze review. In tegenstelling tot de Kahtoola en Yaktrax-apparaten, gebruiken stabilisatoren wat eruitzien als Nike Air Max 1 Dames schroefvormige nokken met een concaaf midden. De nokken zijn ingebed in een flexibele rubberen basis, die ook rubberen nokken heeft. De combinatie werkt heel goed op ijs en met sneeuw bedekt asfalt. Een ander voordeel van de stabilisatoren is dat ze goed op de been blijven. Ze bevatten een velcro-riem die kan worden bijgesneden om aan uw voet te passen, en dat helpt ze op hun plaats te houden. Ik had echter graag een meer afgewerkte, ge?ntegreerde riem gezien zoals op het Yaktrax-product.
Ik verwacht dat de duurzaamheid van de stabilisatoren goed moet zijn - het rubberen frame is gemaakt van dikke banden en de onderdelen onder de voeten zijn van massief rubber.
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********   ******    **     **  **         **     ** 
    **     **    **    **   **   **    **   **     ** 
    **     **           ** **    **    **   **     ** 
    **     **   ****     ***     **    **   **     ** 
    **     **    **     ** **    *********   **   **  
    **     **    **    **   **         **     ** **