ook in de algemene richting
February 08, 2018 08:47AM
Schoot twee is wanneer de dingen ernstiger worden. Je kunt de moeite voelen, maar er is nog een lange weg te gaan. Het is ook het stadium waarin u moet zorgen dat u Adidas Zx 750 Femme zich op de juiste plek bevindt. Hier geldt een oud cliché: je kunt de race op dit moment niet winnen, maar je kunt het zeker verliezen.

Ronde drie is de moeilijke. De fysieke belasting eist zijn tol, maar de mentale inspanning is moeilijker te verdragen. Je voelt je helemaal beperkt, maar je bent nog steeds slechts halverwege. Maar als u uw hoofd naar beneden kunt halen en erin kunt Asics Gel Lyte 3 Mujer graven, wordt u binnenkort beloond met het prachtige geluid van de bel.

Excuses voor de late debrief vanmorgen, ik ben net terug op de computer na de voorheen bekende-als-Bupa-10km. Nu bekend als de Vitaliteit 10 km, maar ik kan er niet helemaal mijn hoofd eromheen krijgen. Ik was behoorlijk vergeten wat voor een enorme race het is - een enorm veld, min of meer precies aan het begin van de marathon van Londen, en een lus door het centrum van Londen Nike Roshe Run Mujer naar St. Paul en terug.

Theoretisch - en zeker voor andere mensen - is het een snelle cursus, hoewel het nooit zo lijkt te werken voor mij. Ik maakte de fout om te ver terug te gaan en bracht de eerste twee mijlen - een redelijk deel van de race - door om voorbij mensen te komen. Aan de andere kant, ik weet niet zeker of mijn hart echt in een goede "go for a PB race" zit, dus misschien maak ik gewoon excuses. Ik eindigde in een negatieve splitsing, wat een primeur moet zijn voor een 10km-race voor mij, en een nergens-dichtbij-PB-tijd die, naar mijn mening, nog net kwalificeert als een zware trainingstraining. Ik realiseerde me van vorige zomers van races van 10 km dat ik een goede run-up nodig heb in deze dingen - te beginnen met een goede tempo-run, daarop voortbouwend in een reeks races door de zomer. Dus laten we dit een Nike Internationalist Womens seizoensopener noemen ...

Niet zo voor sommige van mijn clubgenoten, mijn felicitaties gaan vandaag naar mijn teamgenoten Nick en Julia, die beiden PB's hebben. De laatste ging voor haar eerste sub-40 en kreeg het niet zozeer als er recht overheen inzoomde, ook in de algemene richting van 39 minuten scherend, om in 38min 36sec te eindigen. Ik ben onder de indruk.

Dus, racete je dit weekend? Heb je, net als ik, een paar run-ups nodig bij een fatsoenlijke race van 10 km of vlieg je vanaf het begin? (Zo ja, kan ik je benen lenen?) Zoals altijd, je triomfen, wanhoop, adv

Dat geluid in je oor betekent dat het het begin van de laatste ronde is. Dilly-ding tijd, zoals een bepaalde voetbalmanager het zou hebben. Wetende dat je nog maar één ronde te gaan hebt, is een enorme psychologische stimulans, maar het wordt niet eenvoudiger. Als je Adidas Hamburg Womens hard genoeg hebt gerend, zul je waarschijnlijk merken dat melkzuur zijn gif in je ledematen verwerkt, waardoor je minder goed kunt rennen. Parker Jr beschrijft het als "de geblokkeerde zombie gang van totale zuurstofschuld", en het is niet leuk. Maar het is bijna ten einde; je bent er bijna.
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  *******   **     **  **     **  **        **    ** 
 **     **  ***   ***   **   **   **        **   **  
        **  **** ****    ** **    **        **  **   
        **  **     **    ** **    **        **  **   
 **     **  **     **   **   **   **        **   **  
  *******   **     **  **     **  ********  **    **