Welcome! » Log In » Create A New Profile

helemaal niet subjectief

Posted by xiaoxiangyu 
helemaal niet subjectief
February 08, 2018 08:35AM
Herinner je je je eerste race ooit? Ja, absoluut. Ik was 10 jaar oud, mijn eerste georganiseerde race. Waar ik opgroeide, kon ik gewoon naar buiten lopen en er zouden kinderen zijn, we zouden aan het sporten zijn en we zouden onze eigen races op en neer de straat in organiseren. Maar mijn eerste georganiseerde race, ik was 10, in Dallas, onderdeel van het zomerprogramma Parks and Recreation, genaamd de Jesse Owens Games, eigenlijk. Dus mijn eerste race was, denk ik, een 100-yard streepje; dat was toen we het nog steeds werven noemden. En ik won het, en een van mijn zussen was ook in het programma en ze won de race voor mij. Dus we waren behoorlijk gelukkig; het was een feest!

Je besteedt duidelijk veel tijd aan het geven van trainingstips. Wat is je beste voor hardlopers? Een van de dingen die ik het meest zie, is dat veel hardlopers niet symmetrisch lopen. Veel van deze mensen lopen al heel lang, Nike Air Max 90 Femme maar ze begrijpen nog steeds niet dat symmetrie extreem belangrijk is voor letselpreventie, maar ook voor prestaties. Mensen hebben hun ding - ritme is erg belangrijk wanneer je rent, dus mensen hebben hun eigenzinnige, kleine manieren om dat te behouden. In veel gevallen kan dat de rechterhand zijn die iets heel anders aan de linkerkant doet, waarbij de rechterarm op een andere manier slingert, of een beweging van links naar rechts of iets dergelijks. En dat verhoogt uw risico op letsel aanzienlijk.

Luister je naar muziek als je rent? Nee, dat doe ik niet. Ik weet dat de meeste mensen dat doen, maar ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ik vond het niet echt leuk. Misschien komt het omdat het komt uit een sprintachtergrond en dat nooit gedaan heeft ... Maar ik hou ook van buiten zijn en alle geluiden en alles ervaren.

Hoe zit het Nike Internationalist Womens met gadgets? Ik meet wel hoe ver ik ben gegaan en hoeveel tijd, dus ik gebruik het Nike Plus GPS-horloge, alleen voor het meten van afstand en tijd.

Wat is het ergste aan hardlopen? Als atleet had ik tijdens mijn wedstrijden veel vrienden die Amerikaans voetbal speelden in de NFL. En als ze gewoon een beetje gebonsd waren, een klein beetje geblesseerd, konden ze nog steeds spelen. Als sprinter ben je gezond en kan je concurreren, of niet, en dat kun je niet. Dat is altijd moeilijk en het is een groot deel van de sport, blessure. Je zult nooit een sprinter vinden die geen blessure heeft opgelopen en vrijwel elk jaar gaat het iets worden. Als je op dat punt in de kast staat, kun je niet blijven concurreren, je moet je focus volledig op revalidatie richten en dat is moeilijk.

Hoe zit het met het beste ding? Ik denk dat het gewoon Adidas Tubular Dame heel puur is. Er is heel weinig apparatuur, het is helemaal niet subjectief. Veel mensen denken misschien niet dat dit het beste is, maar het is een ding dat ik leuk vond: wanneer het pistool afgaat, moet je het uitvoeren. Er is geen rust, er zijn geen aanpassingen nodig en de volgende keer komen we terug. Het is goed daar. Het draait allemaal om uitvoering. En ik vind dat leuk.
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **          *******   **    **   *******   **     ** 
 **    **   **     **  ***   **  **     **  **     ** 
 **    **          **  ****  **  **     **  **     ** 
 **    **    *******   ** ** **   ********  **     ** 
 *********         **  **  ****         **   **   **  
       **   **     **  **   ***  **     **    ** **