Warning: strftime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 252

Warning: strtotime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 265

Warning: strftime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 252

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php:252) in /tmp/tpl-lightweight-header-847d95f8bd360b3bd0138ecd451a67e5.php-stage2 on line 4

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php:252) in /tmp/tpl-lightweight-header-847d95f8bd360b3bd0138ecd451a67e5.php-stage2 on line 6
kreeg niet de tijd
Welcome! » Log In » Create A New Profile

kreeg niet de tijd

Posted by xiaoxiangyu 
kreeg niet de tijd
February 06, 2018 08:00AM
Het is het bepalende beeld van de Marathon van 2017 in Londen: Matthew Rees stopt 300 meter van de finish om David Wyeth, een vreemdeling die op instorten staat, de race te voltooien. "Ik stond op het punt om naar de finish te sprinten toen ik David zag," vertelt Rees me. "Zijn benen waren volledig geleiachtig en hij stortte voor me in. Dus besloot ik mijn race te vergeten. Hij was zo ver gekomen en na 26 mijl hardlopen wilde ik dat hij de finish maakte. "

Rees, die zijn derde marathon had als onderdeel van de Swansea Harriers club, had zelf een zware race. "Vroeger flitsten sommige problemen met kalveren die ik had meegemaakt en ik had veel pijn", bekent hij. "Ik stopte bijna, maar ik besloot dat ik naar de finish Adidas Nmd Hombre wilde. Toen ik David zag, had hij duidelijk dezelfde gedachte. Het voelde als het lot, dat we samen moesten oversteken. "Wat zei hij tegen hem? "Ik probeerde hem te motiveren en hem coherent te houden. Ik bleef maar zeggen: "Je zult eindigen, ik zal je kant niet verlaten, we komen bij die finishlijn."

Rees begon pas twee jaar geleden. "Ik wilde een beetje fitter worden", zegt hij, "en nog belangrijker, het was om redenen van geestelijke gezondheid. Ik leed aan angst en hardlopen helpt daar echt bij. Het heeft mijn leven veranderd. "

De video van de twee mannen die de finishlijn overschreden, arm in arm, ging onmiddellijk viraal, met de London Marathon die tweette: "Matthew Rees, van @SwanHarrierDev, je hebt net alles omvat wat zo speciaal is aan de #LondenMarathon. We groeten u. "Rees, met wat kenmerkende bescheidenheid lijkt te zijn, Nike Air Max Thea Womens vertelt me ??dat dergelijke vriendelijke daden routinematig plaatsvinden in de hardloopgemeenschap en het gebeurde zo dat zijn sportiviteit voor de camera werd gepakt.

Of het zijn PB be?nvloedde, hij blijft filosofisch. "Toen ik dichterbij kwam, besefte ik dat als ik een klein beetje kon versnellen in de laatste paar honderd meter, ik onder de twee uur, 50 minuten kon eindigen," merkt hij op. "Maar toen zag ik David en besloot dat het belangrijker was om ervoor te zorgen dat hij ook klaar was. Dus ik kreeg niet de tijd die ik zocht, maar ik kreeg een memorabel moment en dat is belangrijker. "

Uiteindelijk eindigden hij en Wyeth in een indrukwekkende twee uur, 52 minuten en 26 seconden. Zijn ze vrienden geworden? "Hij is echt een geweldige vent en we hebben veel gemeen," zegt hij. "We zijn beide twee jaar geleden begonnen en we hebben vergelijkbare Adidas Tubular Damen doelen en kijk op hardlopen. We houden contact en hopelijk racen we samen in een evenement in de toekomst. "
Author:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ***   ***  **  **  **  **        ***   ***  **     ** 
 **** ****  **  **  **  **        **** ****  **     ** 
 **     **  **  **  **  **        **     **  **        
 **     **  **  **  **  **        **     **  **        
 **     **   ***  ***   ********  **     **  **