Warning: strftime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 252

Warning: strtotime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 265

Warning: strftime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 252

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php:252) in /tmp/tpl-lightweight-header-847d95f8bd360b3bd0138ecd451a67e5.php-stage2 on line 4

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php:252) in /tmp/tpl-lightweight-header-847d95f8bd360b3bd0138ecd451a67e5.php-stage2 on line 6
doet het! Ik voel
Welcome! » Log In » Create A New Profile

doet het! Ik voel

Posted by sweet 
doet het! Ik voel
February 05, 2018 08:37AM
Een andere factor tussen deze vier schoenen is de valhoogte met Transcend op 8 mm, Sequence komt binnen op 10 mm, Kayano's 13 mm (voor dames-heren drop is ook 10 mm), en Odyssey met een 12 mm differentieel.

Brooks Transcend's grootste concurrentie in algehele pasvorm en rijervaring komt van het minder dure stabiliteitsmodel van het merk, Ravenna 8 (mijn favoriete schoen tot nu toe).

De hogere prijs is gerechtvaardigd; Transcend is Nike Air Max 90 Womens White een meer gestructureerde en dus een iets stabielere versie van Ravenna, die stijver is door de overgang en in de hogere pasvorm.

Beide zitten aan het smalle uiteinde met Nike Air Max Thea Uomo Transcend's koppigheid die me meer dan 70 mijl kostte om voldoende in te breken dat het bovenlichaam comfortabeler aanvoelde (na het scheren van het bestaande hart van mijn mediale voorvoet als gevolg van bloedblaren na een lange run, die mijlen 33-47 op de schoen - het is een onverzettelijke upper!), maar dimensioneren zou daar beter van kunnen worden.

Transcend sport een dikkere middenzool met een opmerkelijke curve gevormd naar de bal van de voet. Beide voelen licht aan en stimuleren een snelle omzet terwijl ze een stabiele rit bieden.

Het meest opvallende kenmerk van de enige eenheid van deze schoen zijn de geleidingsrails. Brooks levert zijn claim op Nike Air Max 90 Dames Zwart om het 'meest geavanceerde ondersteuningssysteem' te bieden dat het hele lichaam in zijn natuurlijke afstemming leidt. (Dat doet het! Ik voel onmiddellijk een prompt in mijn Nike Air Max 95 Womens voorvoet en de schoen helpt de knie te begeleiden, wat iedereen die met vormproblemen te maken heeft helpt.)

De Rails elimineren de behoefte aan hard plastic in de middenvoet en mediale hiel om overtollige pronatie tegen te gaan. De buitenzool is duurzaam geblazen rubber met goede grip en een vernieuwd Flextra-systeem dat de flexibiliteit verbetert, maar er zijn veel kleine lijnen die kleine rotsen verzamelen!

Dat is prima als je je hier zowel buiten als loopband aan vasthoudt, maar niet geschikt voor heen en weer.

Super DNA-schuim beweert 20% meer aanpasbare demping te bieden dan het BioMoGo-DNA-kussen in Ravenna ...

Ik merk dit wanneer ik op de zijkanten Nike Air Max 2015 Hombre van de tussenzolen druk, maar de stijfheid van de geleiderails compenseert een toename in zachtheid tijdens het hardlopen; Ik merk dat Ravenna zich meer op mijn gemak voelt, waardoor ik de demping van de merken bespreek.
Author:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **     **  **     **     **     **     ** 
 **     **         **  **     **     **            ** 
 **     **         **  **            **            ** 
 **     **  **     **  **            **     **     **