Warning: strftime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 252

Warning: strtotime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 265

Warning: strftime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php on line 252

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php:252) in /tmp/tpl-lightweight-header-847d95f8bd360b3bd0138ecd451a67e5.php-stage2 on line 4

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/project-web/coolplayer/htdocs/phorum/include/format_functions.php:252) in /tmp/tpl-lightweight-header-847d95f8bd360b3bd0138ecd451a67e5.php-stage2 on line 6
uhelbredelig og over
Welcome! » Log In » Create A New Profile

uhelbredelig og over

Posted by lasky1994 
uhelbredelig og over
January 29, 2018 06:10AM
P? et tidspunkt havde jeg tro p?, at Coe kunne v?re manden til at rive hinanden fra bureaukratiet, der engagerer spor og felt p? alle niveauer. Jeg troede, at m?ske noget frisk blod fra en person, der tilbragte ?r i skyttegrave og s? uretf?rdighederne, ville kunne komme ind og redde Adidas Superstar Mujer Blancas den sport, mange af os elsker s? dybt.

Coe's kommentarer og geng?ldelse taler om nogen, der ikke er virkelig bekymret over at st?tte rene Nike Internationalist Womens atleter og sportens integritet.

M?ske ser jeg p? situationen gennem en forudindtaget linse, men hans svar p? den nylige ARD-dokumentar og BBC og Pro-Publica-rapporterne omkring Oregon-projektet har efterladt mig underv?ldet. Han synes mere tilb?jelig til at holde den bureokratiske partielinje og holde fast med venner snarere end at g? tilbage og fors?ge Nike Air Max 2016 Damen at v?re helt uafh?ngige og se p? sportens bedste interesser.

Coe, IAAF og resten af ??bureaukratiet i Track &
feltet mangler punktet. M?let skal altid v?re at beskytte de rene atleter. Ved at beskytte de rene atleter, beskytter du integriteten af ??sporten integritet er uhelbredelig og over alt andet. Og lige nu fejler de. Ynkeligt.
Du beh?ver ikke Nike Air Max 90 Femme Bleu tage mit ord for det. Se ikke l?ngere end New Zealands Nick Willis, hvis olympiske bronzemedalje i 2008 p? 1500m blev opgraderet til s?lv, da Nike Air Pegasus 83 Mujer Rashid Ramzis guldmedalje blev fjernet, efter at have mislykkedes en narkotikastest, hvori det hedder, at "vi i ?jeblikket desv?rre b?r mist?nkes for os alle. Vi skal g?re alt for at skabe en grund til fans til at tro p? noget andet. "

Tilsvarende gik den olympiske mester Robert Harting s? vidt som l?sningen af ??socialmediekampagnen #HitIAAF om Nike Roshe Run Damen hans frustrationer med hans styrende organ, der ikke beskytter rene atleter. Eller se p? den 3-olympiske l?bevandsmedlemmer Jared Tallent of Australia, der sagde: "Jeg f?ler mig helt sikkert skuffet af IAAF. Jeg kontaktede dem tidligere i ?r om sagen om nogle russiske vandrere, der konkurrerede, mens de blev forbudt. IAAF sagde, at de ville unders?ge Adidas Superstar Womens Black det, og tydeligt havde de nok beviser, men der blev ikke gjort noget. "
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **  **         **  **   **     **  **    ** 
 **         **          ****    **     **  **       
 ********   ******       **     **     **  **       
 **     **  **           **     **     **  **       
 **     **  **           **     **     **  **    **