Welcome! » Log In » Create A New Profile

scepticus ontmoet onder onze

Posted by xiaoxiangyu 
scepticus ontmoet onder onze
January 03, 2018 07:30AM
Toen Machnow, een liefhebber van buitensporten, en zijn vriend en gerenommeerde Zweedse trailrunner Christine Hagglund op het project hoorde, nam hij contact op met Arnesson om hulp te bieden bij een zomerse hardloopclub. "In de lente en zomer is het actief - maar we organiseren ook tal van andere sporten voor iedereen, waaronder voetbal, dans, yoga, klimmen en wandelen", zegt Machnow.

Het project van Arnesson en Lundberg is zo succesvol geweest in het integreren van families die vluchtten uit Syri?, Irak en Afghanistan, dat zich nu verspreidt naar andere delen van Zweden.

"Het aantal deelnemers neemt snel hier en elders toe", zegt Machnow. "Er zijn clubs die zich vestigen in Farsta Adidas Zx 850 Womens (aan de rand van Stockholm) en andere Nike Air Max 2017 Womens gemeenten, zoals Dals-Ed en H?ga Kusten. Mensen schrijven me om ondersteuning te krijgen bij het opstarten van vergelijkbare groepen. Ik weet zeker dat er deze zomer meer zal zijn. '

"We organiseren het hele jaar door één of twee nachten per week sport en activiteiten in de kampaccommodatie. We verzamelen en distribueren gedoneerde sportuitrusting en kleding en runnen de groepen. Alle trainingssessies zijn gratis en open voor iedereen die mee wil doen - ze zijn niet alleen voor asielzoekers. "

Het project heeft bijgedragen tot de ontwikkeling van een band tussen de inwoners van ?stersund en meer dan 500 vluchtelingen tot nu toe.

"Ik geloof dat sommige mensen een beetje nerveus zijn over het werken met vluchtelingen", zegt Machnow. "Misschien komt het door hun vaak traumatische achtergrond, maar Adidas Stan Smith Dame mijn ervaring is dat het zijn met hen en Nike Air Huarache Femme het sporten met hen energie, zin en geluk toevoegt aan het leven. Misschien is het niet voor iedereen, maar tot nu toe heb ik geen enkele scepticus ontmoet onder onze Zweedse hardlopers. Vriendschap en geluk zijn ontsproten op een manier die ongelooflijk fascinerend is. "

In september 2015 heeft Hej Fr?mling! geregistreerd als een goed doel, gefinancierd door bedrijven en weldoeners. "We zijn nu in staat om salarissen voor Emma en Anne te financieren - hoewel het nog steeds vrijwilligerswerk voor de rest van ons is", zegt Machnow. "Het doel voor Hej Fr?mling! is inclusie voor verschillende groepen van 'buitenstaanders' in de samenleving. Wij helpen mensen te organiseren die activiteiten willen initi?ren. De overheid en haar instellingen kunnen zo veel doen. Integratie gaat over mensen die Nike Air Force 1 Mujer mensen ontmoeten - aansluiten op een breed netwerk in de samenleving waar de vluchtelingen hun toekomst opbouwen. "
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  ******   ********   ******         **  **     ** 
 **           **     **              **  ** *** ** 
 **           **     **        **    **  **     ** 
 **    **     **     **    **  **    **  **     ** 
  ******      **      ******    ******   **     **