Welcome! » Log In » Create A New Profile

momenten van mijn

Posted by xiaoxiangyu 
momenten van mijn
January 02, 2018 05:32AM
Het is gebouwd op een heuvel, weg van de zee, het is het soort terrein dat betekent dat je constant moet stoppen en foto's maken, hoewel dat misschien maar mijn excuus was om even te pauzeren na een aantal van de meer brutale hellingen. Er zijn ook apen in overvloed, die bananen graag rechtstreeks uit je handen accepteren. Ondanks het feit dat ze favoriet zijn voor toeristen, zijn ze lokaal een plaag, waarbij landbouwgewassen net zo min ontdoen van hun gewassen als van hun zin in eten. Zoals Phillip het uitdrukte: "Er zijn meer apen dan mensen hier, en als de apen dat ooit uitzoeken, zitten we allemaal in de problemen."
Adidas Zx Flux Damen
Ondertussen beginnen en eindigen de 10K- en de halve marathonvluchten in de hoofdstad Charlestown, terwijl de marathon een hele lus van het eiland inslaat met een paar extra mijlen erin. Het moeilijkste punt is Anaconda Hill. Daar ik voor gewaarschuwd was, benaderde ik het voorzichtig op mijn gemakkelijke lange termijn. Na ongeveer 800m dacht ik: "Oh, dit is niet zo erg". Toen draaide ik een hoek. En een ander. En een ander. Iedereen verbergt een verdere klim, totdat je je afvraagt ??of de anaconda's meervoudig zouden moeten zijn - en in ieder geval zet het je echt in de knel. Wat omhoog gaat, moet je eerst een fantastisch uitzicht geven en ten tweede weer naar beneden komen.

Veel van mijn vluchten op Nevis gebeurde in het gezelschap van Mike en Yolanda Gratton van 2:09 Events, die er waren om de locatie te verkennen om toe te voegen Asics Gel Lyte 3 Mujeraan hun portfolio van racetochten. Mike is - zoals elke volgeling van hardlooplegendes zal weten - een voormalige Londense marathonwinnaar, terwijl Yolanda onmiskenbaar lange benen heeft, waarvan ik zeker weet dat ze een oneerlijk voordeel zijn op deze beklimmingen.

Twee van de meest memorabele momenten van mijn week op het eiland liepen met hen door een veld van halfwilde paarden, die voor een paar onwerkelijke minuten gelijke tred hielden met ons, alsof ze onze vorm controleerden. Ik denk niet dat ze onder de indruk waren, om eerlijk te zijn. De andere was het beklimmen van Mount Nevis, een slapende vulkaan, met Yolanda. Ik weet zeker dat een stap voor haar drie voor mij was. Deze klim is een must voor elke bezoeker - hoewel mogelijk niet voor de marathon, omdat het hard werken is. Een wandeling verandert in een goede klim: we Nike Air Zoom Pegasus 32 Donna moesten ons omhoog slepen door boomwortels en strategisch geplaatste touwen op de modderige heuvel, opkomend in, nou ja, idealiter in een prachtig uitzicht, maar in ons geval een wolk.

De naam van Nevis komt eigenlijk van Nuestra Se?ora de las Nieves, of "Onze Asics Gel lyte 3 Homme Lieve Vrouw van de Sneeuw", omdat de lijkwade van de wolk die permanent rond de top van de vulkaan zweeft herinnert aan de vroege Spaanse kolonialisten van het oude katholieke wonder Onze Lieve Vrouw van de Sneeuw.
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
  **  **    **  **         **  ***   **  **     ** 
   ****      ****          **  ****  **  **        
    **        **     **    **  **  ****  **     ** 
    **        **     **    **  **   ***  **     **