Welcome! » Log In » Create A New Profile

da vi ikke engang

Posted by lasky1994 
da vi ikke engang
December 27, 2017 07:40AM
Ud af CP1 lavede vi en enorm klatring op p? en bjergk?de og traverserede derefter h?jderygslinjen for adskillige kilometer f?r vi faldt ned ad siden og faldt ned i den st?rste klit, jeg nogensinde har set. Det var helt AWESOME, synker omkring 30 cm i sandet med hvert trin. (I hvert l?b ser jeg altid frem til at l?be Adidas Nmd Hombre ned i klitterne!)

Vejret Nike Air Max 2016 Mens varmer mere end i g?r, s? Nike Internationalist Damen Schwarz vand og elektrolytforvaltning var kritisk. Hvis du havde fortalt mig, at det ville tage mig 7 timer 28 min at g? 45 km, ville jeg have grinket. Men det tog virkelig s? lang tid! Det f?ltes som den sv?reste enkelt etape, jeg nogensinde har oplevet i mine 5 ?rkener, men m?ske havde tiden fordybet hukommelsen om tidligere begivenheder. Der syntes at v?re et par udfald.

De v?de f?dder spillede kaos med 5 bl?rer, der opdr?ttede deres grimme hoved. Jeg har v?ret i medicinteltet, dr?net dem selv og havde dem tapet. Dette lyder ikke godt efter kun dag 2, da vi ikke engang er en tredjedel af vejen der endnu! Jeg st?r over for d?moner herude, som jeg ikke har konfronteret f?r og ikke ved, hvordan man skriver uden at blive skruet ned ... Det er tilstr?kkeligt at sige, kn?et Adidas Superstar Dames Wit er forf?rdeligt og Adidas Stan Smith Dame bl?rerne er blodige forf?rdelige.

Da Nike Air Max 90 Womens jeg var teenager, skrev jeg et citat, som jeg altid har trukket styrke fra: "Viden kan v?re magt, men det er ikke opfindsomhed, modstandsdygtighed eller tilpasningsevne til livet." Jeg s?ger ikke at finde disse tre karakteristika som et referencepunkt ...

G?r mig ikke forkert, det er en utrolig mulighed. Det er kun i de sidste 24 timer, at jeg er begyndt at v?rds?tte den enorme udfordring, jeg har p?taget mig. Indtil nu har det ikke virket som s?dan en stor aftale ...
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 **     **     **        **        **     **     ** 
 **     **     **        **        **     **     ** 
 **     **     **        **        **     **        
 **     **     **        **        **     **        
  *******      **        **        **     **