Welcome! » Log In » Create A New Profile

Met die deal

Posted by sweet 
Met die deal
December 26, 2017 02:43AM
Met die deal die eind 2013 afliep, ging Chris opnieuw op zoek naar een contract.

Ik kreeg deze keer twee Nike Air Max 2015 Femmeaanbiedingen - een van Brooks en een van Nike. De geldelijke vergoeding in beide aanbiedingen was erg vergelijkbaar, maar de voorwaarden van de deals waren behoorlijk verschillend.

Brooks bood een contract aan dat mij een basissalaris garandeert door de goede en slechte tijden, wat mij een beetje werkzekerheid biedt. Nike daarentegen stelde reductieclausules voor die mijn salaris zoudeNike Air Max 90 Womens Redn verlagen als ik niet zou voldoen aan bepaalde normen.

Met Brooks kan ik andere, niet-concurrerende sponsors vinden, zo ver dat ik andere bedrijfslogo's mag dragen. Het aanbod van Nike verbood me om andere bedrijfslogo's tijdens de competitie weer te geven.

Als onafhankelijke contractant die een bedrijf probeerde te runnen, voelde ik dat deze keuze geen overbodige luxe was. In de afgelopen jaren heb ik veel gehoord over de rechten van sporters en deNike Air Max 2014 Homme ondersteuning door Brooks van professionele hardlopers voor de gezondheid van hardlopen is volledig in lijn met wat ik heb bepleit.

Daarom heb ik ervoor gekozen om samen te werken met het bedrijf dat me wil ondersteunen en me helpen mijn bedrijf te laten groeien. Ik ben nu een Brooks-man.

Er waren natuurlijk nog veel andere factoren die in mijn beslissing vielen. Deze zullen uitvoerig Adidas NMD Mensworden besproken in de autobiografie die ik deze zomer publiceer. Ik wil Nike en de OTCE bedanken voor het helpen me achtervolgen mijn dromen voor de afgelopen zeven jaar. Echt, zonder hun steun had ik niet alles kunnen bereiken dat ik tot nu toe heb gehad.

Ik wil Coach Frank Gagliano bedanken voor het brengen van me naar Eugene en het coachen van mij naar mijn eerste Olympische team.

Ten slotte wil ik Mark Rowland, een van de beste midfondcoaches Nike Air Max Zero Femmeter wereld, bedanken voor het coachen van mij naar een Olympische finale en een zilveren wereldmedaille.

Afscheid van mijn voormalige teamgenoten bij de Oregon Track Club Elite. Ik wens je een goede gezondheid en blijvend succes.

En hallo tegen mijn nieuwe teamgenoten bij de Brooks Beasts. Ik ben opgewonden over alles wat we samen zullen bereiken!
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********         **  **          *******   **    ** 
 **     **        **  **    **   **     **  ***   ** 
 **     **        **  **    **          **  ****  ** 
 ********         **  **    **    *******   ** ** ** 
 **          ******         **    *******   **    **